Ментальна арифметика - AlterEgo

Ментальна арифметика Smartum

Навіщо моїй дитині Ментальна арифметика?

Аналітичне і творче мислення

Одночасний розвиток роботи правої і лівої півкуль мозку допоможе вашій дитині вирішувати завдання різними способами

Упевненість у власних силах

Коли дитина починає краще вчитися в школі, у неї проявляються лідерські якості й прагнення самостійності

Спостережливість

Через високу концентрацію уваги, яка з’являється у всіх учнів після навчання ментальної арифметики, у дитини розвивається спостережливість

Рішучість і відповідальність

Крім занять в Академії, дитина повинна виконувати домашнє завдання на онлайн-платформі. Це формує у неї почуття відповідальності та самостійності

Швидкість запам’ятовування

Разом зі швидкістю усного рахунку збільшується і швидкість запам’ятовування нової інформації за рахунок активної роботи обох півкуль мозку

Запис на консультацію за телефоном: +38 067 395-61-61

Відео
Наші переваги
  • Робочі мови: російська, українська, англійська
  • Консультації on-line
  • Конфеденційність
  • Досвідченні психотерапевти
  • Контроль якості
  • Етичний підхід
  • Комфортне та сучасне приміщення
  • Запашна кава
  • Можливість безготівкового розрахунку
Персоналії
Білик Марта
Білик Марта
психолог, психотерапевт за напрямом системно-сімейна та дитячо-юнацька психотерапія
Лукіна Олена
Лукіна Олена
Консультант-психотерапевт у методі позитивної транскультуральної психотерапії. Член Всесвітньої асоціації з позитивної психотерапії (WAPP). Викладач психології і філософії.
Качмар Сусанна
Качмар Сусанна
Лікар психіатр дитячий. Психотерапевт ( напрямок системна сімейна терапія, когнітивно-поведінкова терапія).
Відгуки
    Ірина
  • Моєму синові Єгору 13 років, це період, коли обсяг інформації у школі дуже великий, та й книги, які слід читати, теж немаленькі. Так от, крім основних результатів з ментальної арифметики (усний рахунок на різних швидкостях і в різних режимах), я була приємно здивована, що Єгор самостійно почав читати книги великого обсягу, вони його не лякають, а навпаки, викликають інтерес. Мені більше не потрібно його примушувати читати!

    Ірина

  • Галина
  • Ми спостерігаємо у дочки значні успіхи: вона стала більш уважною і зібраною, легше запам'ятовує і засвоює велику кількість інформації, з легкістю вчить вірші і тексти, застосовує усний рахунок на уроках математики.

    Галина

  • Надя
  • Дитина ходить на ваші заняття з великим задоволенням! Нам 5 років, з вами 6 місяців. За цей час дитина багато чого навчилася, стала більш уважна, зосереджена, розвивається у багатьох напрямках. Ми не шкодуємо, що обрали саме вас! І окрема подяка нашому викладачеві, за її вміння правильно і доступно донести дитині інформацію і за її терпіння.

    Надя

  • Таня
  • Пройшла цей тренінг разом зі своїм сином. Курс дуже корисний для обробки інформації через газети, радіо, інтернет. Це дає можливість вивчити таку далеку для нас мову, як китайска.

    Таня

Запис на консультацію