Головна сторінка Навчальні проекти Теоретико-практичний семінар для психологів та психотерапевтів з оволодіння європейського діагностичного інструменту OPD2
placeholder
м. Львів

Теоретико-практичний семінар для психологів та психотерапевтів з оволодіння європейського діагностичного інструменту OPD2

Центр психотерапії Alter Ego запрошує долучитися до проекту із вивчення технології застосування Операціоналізованої психодинамічної діагностики (OPD2) – діагностичного інструменту, що використовується в європейських країнах страховою медициною.

10000 грн
Узяти участь
img 35

OPD2 Для кого цей проект?

img 24
  1. Теоретичний блок на базі клінічних прикладів в on-line чи очному форматі.
  2. Детальні відео-лекції та презентації, що дозволять Вам мати доступ до першоджерела інформації в будь-який час.
  3. Унікальна авторська версія відомої європейської технології тестування реалізована в електронному вигляді центром Alter Ego – https://opd-online.com
  4. Сучасний підхід до освіти: платформа (з першого дня, ведення бази клієнтів on-line. Відсутність паперових бланків!) формат відповіді на питання в реальному часі в рамках регулярних вебінарів.
  5. Друкований підручник українською мовою, з детальною методологією та прикладами.
Для всіх учасників семінару спеціальний бонус! Можливість безкоштовно вести на платформі opd-online.com до 5 клієнтів!
Залишити заявку

Користь отримана від нашого семінару - практикум збільшить вашу вартість, як фахівця в 2 або 3 рази

Проект надає:
  • Ексклюзивні практичні навички використання інструменту діагностики та планування терапії OPD2
  • Диплом
  • Можливість ведення електронної бази клієнтів, в форматі який визнається страховими компаніями Європи. Що в рамках прийняття закону про психотерапію, може стати необхідністю.
  • Можливість опрацювання та представлення випадків в форматі інтервізій з провідними психоаналітиками
  • Доступ до матеріалів клінічної практики нашої методики з реальними пацієнтами (реальні кейси пацієнтів)

У ході вивчення OPD2 Ви не лише можете ознайомитися зі змістом методики, а ще й отримати практичні навички її застосування.

img 3

Ведуча проекту

Олександра Білявська

засновник психотерапевтичного центру Alter Ego, психолог та психоаналітик. Пройшла сертифіковане навчання із застосування OPD-2. Сертифікований тренер – Янош Гарматта, навчаючий аналітик, супервізор Європейської Конфедерації Психоаналітичних Психотерапій, Голова Центру психотерапії Національного інституту психіатрії та неврології (Будапешт, Угорщина).

В програмі проекту

  1. Діагностичні осі і їх співвідношення:
    (Ось I) Умови і передумови лікування психічних розладів.
    (Ось II) Відносини.
    (Ось III) Конфлікт.
    (Ось IV) Структура.
    (Ось V) МКБ10.
  2. Планування і фокус терапевтичної роботи.
  3. Навчання роботи з електронною версією

Структура курсу

  • 4 модулі (відео лекція, презентація, майстер-клас, методичка, самостійна робота)
  • 1 семестр – 3 дні з off- та on-line включенням
  • технічна підтримка в платформі

Вартість курсу 10 000 грн

1

Доступ до платформи

(5 клієнтів) + відео інструкція


Бонус
2

Один блок

Відео лекція, презентація, книга + вебінар 3 години


4 * 2 000 грн
3

Фінальний семестр

2-а очні дні


2 000 грн

Методичні матеріали по використанню OPD2

300 грн

Підручник з методикою та клінічними розборами, можна придбати в центрі Alter Ego або за телефоном +380673956161

img 43

Що таке OPD-2?

Операціоналізована психодинамічна діагностика (ОПД-2)

Психотерапевтична робота починається з діагностики, мета якої - виявити принципово важливі для вибору фокуса і планування терапії характеристики пацієнта. Підручники по психотерапії обов'язково включають главу про те, як проводити первинне діагностичне інтерв'ю, як збирати анамнез та ін. Але мало, який дає виразний, структурований опис алгоритму постановки психотерапевтичного діагнозу і подальшого планування психотерапії. ОПД (операціоналізована психодинамічна діагностика) являє собою сучасний діагностичний інструмент, який дозволяє структурувати отриману в ході діагностики інформацію і, виділивши найважливіше, поставити діагноз і грамотно спланувати лікування. З цією метою, робоча група ОПД (близько 50 провідних німецьких психотерапевтів) в вересні 1992 почала розробку клінічних і емпіричних посібників. Проаналізувавши сучасні психодинамічні дослідження, робоча група виділила 5 осей, 4 з яких психодинамічні, засновані на психоаналітичному підході (структура особистості, інтрапсихічний конфлікт, перенесення і контрперенос) і одна описова вісь. У Німеччині оплату психотерапії переймають страхові каси. У зв'язку з цим, німецьким психотерапевтам необхідний був універсальний, незалежний від теоретичної школи, діагностичний інструмент, який могли б використати в науковій і практичній діяльності терапевти всіх напрямків. За роки застосування був зібраний великий емпіричний матеріал. Цей практичний досвід і численні дослідження дали підставу переглянути деякі положення ОПД-1, і створити новий варіант ОПД-2 (змінений і доповнений).

Ось 1: Сприйняття хвороби і передумов для терапії

Для встановлення показань до терапії мають значення вид переживання хвороби та специфіка можливого її лікування. На підставі діагностичного інтерв'ю оцінюються такі змінні: ступінь складності соматичних або психічних даних, ступінь страждання, нанесення шкоди переживання самотності, міра тілесних обмежень, вторинна вигода, здатність до розуміння психодинамічних і соматичних взаємозв'язків, оцінка відповідних форм лікування, мотивації, а також особистісні ресурси і ін.

Ось 2: Відносини

Виявляється звична поведінка пацієнта в стосунках, тобто інтерперсональні установки і патерни, які проявляються як домінуючі і в більшій чи меншій мірі ефективні (їх можна виявити, спостерігаючи за демонстрованою поведінкою і аналізуючи розказані пацієнтом епізоди), а також на реакції діагноста (контрперенос). Важливо, що інструмент дозволяє виділити і міжособистісні позиції ( «Пацієнт раз по раз переживає себе у відносинах з іншими ...», «Пацієнт раз по раз переживає інших як ...», «Інші (включаючи інтерв'юєра) раз по раз переживають пацієнта як ...», «Інші раз по раз переживають себе у відношенні з пацієнтом як ...»), і то які саме елементи міжособистісних відносин найбільш виражені (Ця інформація базується на ціркумплексній моделі міжособистісної поведінки), і сформулювати динаміку, властивих пацієнту, відносин.

Ось 3: Конфлікт

Конфлікти проявляються, як на рівні суб'єкта, так і на рівні об'єкта. На кожному рівні виявляється пасивний і активний (контрафобічний) модус, як вираз переробки конфлікту. Завдання діагноста провести оцінку конфлікту (чи можна взагалі його оцінити, наскільки чітко виділяється конфлікт, наскільки захисту пацієнта дозволяють йому сприймати власні конфлікти, наявність стресу, який надає вплив на конфлікт). А так же його тип і вираженість в різних сферах життя (батьківська сім'я, партнерство / сім'я, робота / професійне життя, соціальна сфера, власність і гроші, ставлення до власного тіла / сексуальність, захворювання). Автори пропонують такий список конфліктів: • індивідуація - залежність; • підпорядкування - контроль; • потреба в турботі - самодостатність; • конфлікти самоцінності; • конфлікти провини (Суперєго); • едіпальний і сексуальні конфлікти; • конфлікти ідентичності.

Ось 4: Структура

Оцінка структури, поряд з розумінням інтрапсихічного конфлікту і центральної теми відносин пацієнта, являє собою найважливіше завдання психодинамічної діагностики. У наявному керівництві структурою названа «Структура самості в ставленні до оточуючих» (Rudolf, 1993), яка описана за допомогою 8 структурних категорій: Самосприйняття і сприйняття об'єкта: здатність до рефлексії щодо себе, яка передбачає образ власної самості і почуття ідентичності, а також визначення власних афектів; здатність до сприйняття реалістичної картини іншого у відносинах, диференціація Я і не-Я, сприйняття цілісності об'єкта, реалістичність сприйняття. Саморегуляція і регулювання відносин з іншими: здатність інтегрувати і регулювати власні потреби, афекти і почуття самоцінності, і на цій підставі розвивати здатність розпоряджатися собою, довіру до себе і почуття самоповаги; здатність захистити відносини від власних імпульсів, балансування інтересів і очікувань. Внутрішня і зовнішня комунікації: здатність вести внутрішні діалоги, розуміти себе; здатність брати участь в емоційному обміні з іншою людиною, емпатія. Здатність до прихильності до внутрішніх і зовнішніх об'єктів: здатність до інтерналізації, використання інтроектамі, різноманітність уподобань; здатність до емоційної прихильності до інших людей, прийняття допомоги, відділення. Окремо оцінюються якісні характеристики і ефективність захистів. З окремих суджень дослідник будує структурований профіль і визначає рівень структури особистості. Щоб розрізняти міру і якість структурних порушень, були визначені і за допомогою еталонних прикладів описані чотири рівні інтеграції структури (високий, помірний, низький, дезінтегрований).

Ось 5: Діагностика синдромів по главі 5 (F) МКБ - 10

В результаті заповнення форм оцінки даних ОПД-2 психотерапевт отримує цілісний профіль особистості, який дозволяє виділити 5 фокусів терапії (1 - паттерн дисфункціональних відносин, і 4 - з осей «конфлікти» і «структура»). Детальна діагностика конфлікту і структури дозволяє оцінити внесок кожного аспекту в наявний розлад і, відповідно, прийняти стратегічне рішення щодо планування терапії (включаючи особливості сеттинга, терапевтичної установки, ієрархії фокусів, дій щодо дисфункціональних паттернів відносин і терапевтичних технік). Крім цього, в структуру ОПД-2 включені і інструменти, що дозволяють оцінювати зміни в ході терапії.

Приклади OPD кабінету

screen
screen
screen
screen
screen
screen
screen
screen
screen

Унікальна платформа для ведення психотерапевтичної практики on-line з можливістю його використання діагностичної моделі OPD2.

Вартість кожних 10 клієнтів в базі – 1000 грн, без терміну дії.

decor logo

Дипломи

Наша ціль - зрозуміти вашу проблему і вирішити її

Ми допоможемо підібрати найкращий формат взаємодії, та допоможемо у випадку особистих труднощів та негараздів

Залишити заявку