Групи психологічного розвитку
- Співробітники, які залучені у різні ланцюжки корпоративної комунікації.
- Співробітники, які мають низький рівень розвитку навичок спілкування.
- Співробітники, які часто мають справу із ситуаціями підвищеного стресу, а також робота яких пов’язана із клієнтським обслуговуванням.
- Співробітники, які залучені у процеси надання зворотнього зв’язку, переговори та працюють на лідерських або координуючих позиціях.
- Керівники, які хотіли би посилити свої навички комунікації та/або перейти на рівень екологічного спілкування та сучасного лідерства.
- Усі, хто хотів би покращити баланс робочого та особистого життя, навчитися емоційній регуляції та навичкам дистресу, для того аби залишатися активним та ефективним і бути задоволеним.
Олександра Білявська – практикуючий психоаналітик та психолог, власник бізнесу (Центр психотерапії та школи ментальної арифметики). Ведуча та автор групової програми по розвитку Базових психічних навичок. Автор книги, навчального проекту та on-line платформи. Здобувач на звання PhD з психології.
Унікальне поєднання знань з бізнес процесів, комунікації, та управління:
10-річний досвід у сфері маркетингу на керівних посадах в міжнародних компаніях.
Практичні знання у сфері психології: соціальної психології, конфліктології, психіатрії, приватна психотерапевтична практика.
Поєднання цих компетенцій, надають можливість комплексно (як зі сторони керівництва, так і виконавця) підійти до роботи команди, не нехтуючи індивідуальними особливостями окремих учасників.
Тетяна Святенко – практикуючий клієнт-центрований психотерапевт та психолог, кризовий консультант.
Ведуча групової програми по розвитку Базових психічних навичок.
Окрім досвіду в психології та психотерапії, з 2013 року співпрацювала із IT компаніями на посаді HR спеціаліста, координатора напрямку HR та керівника HR департаменту (аутсорсинг та продуктові компанії), в тому числі опікувалась процесами розвитку та навчання.
З 2016 року також проводила консультативну підтримку для CEO, founders та HR в напрямках розвитку HR бренду, корпоративної культури та організаційної психології.
Навички:
- емоційної регуляції
- психічної включеності
- дистресу
- активного слухання
- поводження у конфлікті
- асертивного спілкування
- надання зворотного зв’язку
- конструктивної критики
- запобігання емоційному вигоранню.
Також, очікується підвищення рівня усвідомленості у спілкуванні, навичок рефлексії у комунікації і в робочому процесі, підвищення рівня залученості у комунікації.
Спеціалісти, які вам допоможуть
Як проходить перша
консультація?